UWAGA: Od kwietnia 2018 roku Forgen.pl zawiesił swoją działalność. Na poniższej stronie znajduje się archiwum serwisu. Możliwość logowania i rejestracji nowych kont została zablokowana. W celu uzyskania porad genealogicznych zapraszamy na inne fora o tej tematyce: genealodzy.pl, Wielkopolskie Towarzystwo Genealogiczne Gniazdo

MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Problemy i zapytania związane z działaniem programów genealogicznych

Moderator: Moderatorzy


Awatar użytkownika

whanak
Posty: 1065
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 6:37 am
Lokalizacja: Brassel, Schläsing
Podziękował/a: 37 razy
Podziękowano: 41 razy
Kontakt:

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: whanak » ndz sty 06, 2013 5:40 pm

Z tym , że potwierdzenie telefoniczne może być tylko przy pierwszym, a potem może zadziałać automat do już raz potwierdzonego ...

W.
Witold Hanak - pkt IV.4.k regulaminu
-- ysearch: QU4UV -------------------------------------------
http://hannak-familie.eu Falkenberg O/S, Breslau, Erfurt


Alan_Jakman
Posty: 290
Rejestracja: pn sie 24, 2009 7:40 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował/a: 18 razy
Podziękowano: 18 razy
Kontakt:

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: Alan_Jakman » wt sty 08, 2013 9:15 pm

Dostałem odpowiedź.
Wystarczy kilka dni przed zakończeniem abonamentu napisać do nich maila i wtedy osoby tam pracujące zmienią konto na standard, niestety automatycznie się to nie robi :(
Alan Jakman

Zapraszam na mojego bloga:
Czar Naszych Przodków


piotrowski79
Posty: 468
Rejestracja: czw lip 09, 2009 10:54 pm
Lokalizacja: Katowice
Podziękował/a: 5 razy
Podziękowano: 10 razy

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: piotrowski79 » ndz lut 10, 2013 2:13 pm

Ja miałem jeszcze lepsze przepychanki z Myheritage na początku roku. Kupiłem wersję premium (tą środkową). Po kilku dniach pojawiła mi się oferta (po zalogowaniu) dopłacenia do wersji premium. Wszedłem na ofertę aby ją dokładnie obejrzeć, nie zatwierdziłem zakupu nie dostałem kodu do weryfikacji telefonicznej i..... 3 dni później bardzo się zdziwiłem, gdy odkryłem obciążenie karty i konto w wersji premium plus. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Odpowiedź którą dostałem spowodowała, że poprostu spadłem z krzesła dosłownie
dziękujemy za e-mail. Rozumiemy, jednakże Panie Piotrze jeśli zdecyduje się Pan pozostawić subskrypcje PremiumPlus tak jak jest teraz otrzyma Pan 4 miesiące gratis PremiumPlus lub subskrypcji na dane do Super Wyszukiwarki - do wyboru. Nie ukrywam, że zwroty są kłopotliwe i wymagają dodatkowej pracy księgowych.

Z góry dziękujemy za rozpatrzenie.
Pominę już fakt że na imię mam Sebastian a Piotr to część mojego nazwiska....

Po kolejnym mailu i groźbie konsekwencji prawnych (bezprawnie obciążono mi kartę). Pieniądze zwrócono.

Dziękuję za zwrócenie uwagi na to że konto jest ważne bezterminowo.

Pozdrawiam

Sebastian Piotrowski
Sebastian Piotrowski

Indeksuję Nowy Korczyn

Awatar użytkownika

Gabrysiowata
Posty: 54
Rejestracja: śr lut 20, 2013 12:31 pm
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował/a: 10 razy

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: Gabrysiowata » pn wrz 09, 2013 1:31 pm

Witam!!

Ja w temacie przedłużenia mojej witryny w MyHeritage. Dostałam nową ofertę 36% taniej i takie tam, ciągle mailują z pytaniami, czy pamiętam, że kończy mi się czas:) Dla mnie to sporo kasy te 400 zł, owszem lubię ten program, ale....
Od jakiegoś czasu jak zapewne wiadomo mają nowość, że można było sobie ściągnąć na dysk Famile Tree Bulder i stąd moje pytanie, jeśli nie przedłużę abonamentu, to czy wszystko utracę?

Pozdrawiam

Gabrysia
„Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie.”
~ Wisława Szymborska

Awatar użytkownika

Ynicz
Posty: 1214
Rejestracja: sob cze 20, 2009 6:52 pm
Lokalizacja: Międzyrzecz
Podziękował/a: 41 razy
Podziękowano: 315 razy
Kontakt:

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: Ynicz » pn wrz 09, 2013 2:42 pm

Kiedyś już było o tym na forum. Usunąć się nie usunie, ale będzie brak możliwości dodawania nowych osób.

Jeśli chodzi o Family Tree Builder, to kiedyś była możliwość używania go offline. Nie wiem, czy nadal tak jest (wiem, że został ulepszony do wersji online), ale chyba tak, bo inaczej mijałoby się to z celem.
Pozdrawiam,
Marcin Marynicz, syn Adama, wnuk Adama, prawnuk Franciszka, 2xprawnuk Andrzeja, 3xprawnuk Jana, 4xprawnuk Wojciecha, 5xprawnuk Szymona
_____________________________________
Mój blog genealogiczny : http://przodkowieztamtychlat.blogspot.com


azielik
Posty: 459
Rejestracja: śr sty 28, 2009 2:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Podziękował/a: 44 razy
Podziękowano: 41 razy

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: azielik » wt wrz 10, 2013 4:35 pm

Jeśli obawiasz się utraty drzewa to je wyeksportuj go gedcom (Drzewo -> Zarządzaj drzewami genealogicznymi -> Eksport do GEDCOM) i wtedy będziesz mogła odtworzyć drzewo w każdym szanującym się programie genealogicznym.

Andrzej Zieliński
Parafrazując: Śpieszmy się pytać ludzi, tak szybko odchodzą

Awatar użytkownika

Gabrysiowata
Posty: 54
Rejestracja: śr lut 20, 2013 12:31 pm
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował/a: 10 razy

Re: MyHeritage, przedłużenie abonamentu

Post autor: Gabrysiowata » wt wrz 10, 2013 6:06 pm

Andrzeju dziękuję, już własnie to zrobiłam:)

Gabrysia
„Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie.”
~ Wisława Szymborska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Programy genealogiczne”