
Baza danych w chwili obecnej posiada:
1) Możliwość przeglądania bazy parafii w formie tabeli, w której nazwa miejscowości jest odnośnikiem do bardziej szczegółowego profilu parafii.
2) Zawiera profil parafii, w którym oprócz podstawowych danych użytkownik może dopisać się do listy osób posiadających dane z parafii lub dopisać się do listy osób zainteresowanych daną parafią, poszukujących w niej informacji,
3) Profil parafii może być modyfikowany przez użytkownika, tzn. może on dopisać do bazy nowe dane w polach dotychczas niewypelnionych lub zmienić już wypełnione pola z profilu parafii. W profilu pozostanie nazwa użytkownika dokonującego ostatniej zmiany oraz data dokonania tej zmiany
4) Baza zawiera wyszukiwarkę (po otworzeniu profilu parafii i użyciu odnośnika "szukaj"). Wyszukiwane mogą być każde pola z profilu. Wyszukiwarka w chwili obecnej działa na zasadzie porównania początkowych znaków wpisanych do wyszukiwania, tzn. np. w przypadku wezwania parafii, po wpisaniu w pole "wezwanie" ciągu znaków "św", w tabeli wyświetlone zostaną wszystkie parafie rozpoczynające się tym ciągiem znaków. Wielkość liter jest istotna, tzn. inny wynik wyszukiwania da wpisanie znaków "św" a inny znaków "Św".
Funkcje, które mam do zrobienia w następnej kolejności to:
1) Funkcja dodawania nowej parafii do bazy,
2) Sortowanie tabeli po naciśnięciu na jej nagłówkowe nazwy,
3) Wyszukiwanie parafii według osób dpisanych do list zainteresowanych i posiadających, czyli np. wszystkich parafii którymi zainteresowany jest konkretny użytkownik,
4) Likwidacja istotności wielkości znaków przy wyszukiwaniu parafii.
Proszę "pobawić" się bazą, nie troszcząc się specjalnie o dane testowe i wyrażać (oprócz zachwytów
